Uppdatering.

Jag vet inte hur många som fortfarande kikar in i min blogg, som inte har gett upp hoppet om uppdateringar. Men här kommer i alla fall en..

Oj. Vad har hunnit hända sedan sist jag skrev. En hel del faktiskt.

- Det har varit julafton som firades hos Johans familj, och jag har fått så himla många fina julklappar att jag nog måste ha varit den snällaste på jorden förra året..haha..

- Jag och Johan har firat ettårig förlovningsdag (24/12-10).

- Jag spenderade en vecka själv i Västervik från juldagen, där julen fortsatte med besök hos alla jag håller kära, fick ännu fler fina julklappar och till nyår kom Johan ner och vi firade in det nya året först med finaste familjen Jimmy och Ida med barn plus några av deras anhöriga, kvällen avslutades med fyrverkerier med pappa. Åh, dessa hemska fyrverkerier. Fina att titta på men ack så otäcka..

- Jag har fått anställning (halvtid) på fiket där jag praktiserade innan jul fram till sista mars, sen får vi väl se.. (Håll tummarna!)

- Den 17e januari slutade vi med godis och läsk, ja, alltså allt som är ett annat ord för socker. Vi ska även försöka minska på pastan och potatisen, dock inte sluta helt. Det går över förväntan med godiset och den biten, men det börjar kännas svårt..speciellt med tanke på att jag har allt framför mig heela dagarna på fiket. Hm.

- Så fort min första lön kommer här i dagarna (åh vad härligt det känns att säga lön) ska ett gymkort inhandlas. Jag MÅSTE bli av med dessa överflödiga kilon, två kilon är borta än så länge så det är en lång väg kvar. Sen ska ett nytt busskort köpas för ännu en månad, JAG VEET, busskort? Gå ner i vikt. Ingen bra kombination. Men alltså..detta väder och väglag och att gå hemifrån tidigt på morgonen, nej, det får bli lathet med buss ett tag till, sedan när väglaget blir helt utan risk för halka, och gärna liiite mindre smutsigt och slaskigt är det tänkt att jag ska börja cykla. Cykla utav bara fan. På min nya ROSA cykel. En julklapp. Till dess får jag väl cykla på gymet. ;)

Och nu mina vänner..ska jag kliva ner i ett härligt bad. Med badskum och tända ljus..mysfaktor på hög nivå. Det bästa hade varit om vi haft ett större badkar, gärna bubbelbadkar så både jag och Johan kunde bada samtidigt utan att klämma in varandra i ett hörn och den ena av oss får avloppsproppen rakt upp i..ja, ni vet..haha..

Till sist..tänkte lägga ut lite bilder..men vad vill ni se för bilder? Tårtor, på mig, på Johan, på vår lägenhet, på julklappar/inköp, på dröminköp..ja?! Vad vill ni se? Skriv gärna.

Se så mysigt jag ska ha det nu.. :)



Godnatt sen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag läser fortfarande :D så fort du skriver dvs ;)

Släng upp alla möjliga bilder! har vart tomt med de på senaste!

Jag har också kommit igång med träningen, nu ska jag försöka o ändra matvanorna också.. !

2011-01-27 @ 14:15:39
URL: http://mliobebis.blogg.se/
Postat av: johanna

jag vill se bilder på jitterbuggar!! typ.. ;)

2011-01-30 @ 22:35:01
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 19:38:15
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Hanna

Jag som inte vet så mycket om ditt liv (längre) skulle ju viljaa se bilder på allt.. på dina fina tårtor och annat som du gör på jobbet, på hur du bor, jaa allt! Vore även kul att få veta mer om hur dte går med din träning o allt! Jaf har oxå börjat med att förändra min livsstil, sen en vecka tillbaka!


Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: