Det börjar kännas tufft..

..Jag vill gråta. Jag har ont i magen (ja, ni vet, vilket inte alls gör detta lättare just denna vecka) och att gå in i en affär är ju i stort sett omöjligt utan att bli sugen på alla godsaker..som dom varit så JÄVLA smarta och ställt precis där man inte kan undkomma dom med omvägar - vid kassorna. Vilken idiot kom på det? Och den som öppnar en kall burk-cola framför mig nästa gång slår jag förmodligen ihjäl!!

Suck. Tar ett äpple och fördriver tiden med att plocka ner alla julsaker något för sent..kula för kula ur julgranen i plast..tomte för tomte, stjärna för stjärna. Men var fan ska vi ha allt? Var fick vi plats med allt innan det togs fram? Hm.




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: