Möjligtvis den dummaste frågan någonsin.

Jag satt och läste i ett träningsforum häromdagen..klickade in mig på en tråd där ämnet var motionsband. En av skribenterna ställer denna fråga; Varför går en del på banden istället för att springa, det är ju bara dumt, jag blir rent av irriterad när jag ser två av tio som går i lugnt tempo på banden, varför gör man så?

Öh. Ja det var väl en jävligt puckad fråga..eller snarare en riktigt jävla idiotisk kommentar. Tappade dina föräldrar dig i golvet när du var liten?

Jag har hur många svar som helst, men jag nöjer mig med de tre mest sjävklara.

1. Ja, man kanske inte kan springa/anstränga sig för hårt på grund av sjukdomstillstånd eller skada.
2. Man tycker bättre om att gå och vill helt enkelt inte springa.
3. Eller så är det som för mig. Man är otränad och det känns som hjärtat ska stanna efter en-två minuter när man JOGGAR.

Jävla dumhuvud.

Och vad fan snöar det för?




Kommentarer
Postat av: Mamma till Melwin

Börjar bli dåligt med inlägg igen Emma!! :D

2011-02-20 @ 11:47:03
URL: http://hannafors.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: