Är inte helt på topp..

..jag tror det har blivit lite för mycket allting med nytt "jobb" (praktik), tankar om flytt och Johans hälsa (ohälsa). Jag har nästan glömt bort lite att känna efter hur jag själv mår. Och nu slår det tillbaka med snorig näsa, ENORM trötthet (skulle kunna sova flera dygn), halsbränna, huvudvärk, illamående från och till och en känsla av att bara känna sig allmänt risig. Fryser som fan också, åh vad kallt det är. Både ute och innë. Kan vara en blandning mellan feber och iskall lägenhet tror jag..

Varit och hälsat på min andra hälft ikväll, min fina fina man. Det gör verkligen ont i hjärtat att se någon man tycker om vara sjuk. Även om han är vid gott humör än så länge så syns det att han är dålig. Jag bara hoppas att han ska få må bra så snart som möjligt..det håller vi tummarna för, eller hur?

Så, lite uppdatering om läget, skriver ju inte här allt för ofta längre. Det blir inte av. Nu har jag dessutom kommit in i en FarmVille-period igen (på Facebook). Jag kom ifrån det ett tag men nu har jag hittat tillbaka..det är alltid något att fördriva tiden med om inte annat. Nu ska jag ta och krypa ner under både Johans och mitt täcke, ny dag imorgon..ska ta en panodil, dricka vatten, suga lite på en halstablett (känner ett halsmonster sakta men säkert smyga sig på med hammaren som ska ge mig halsont) och sen försöka sova gott, jag kommer somna inom en minut från det att jag lägger mig med all säkerhet. Drömma och be för att allt ska gå bra för Johan imorgon på hans fjärde dag på sjukhuset..JAG ÄLSKAR DIG!

Godnatt gott folk.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas det går bra imorrn (idag ) med Johan och krya på dig nu oxå!!

Kram

2010-09-30 @ 01:49:58
URL: http://mliobebis.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: