The list.

God förmiddag!
Igår kväll anlände vi till kära Västervik för en lång helg med bra sällskap och roligheter.

Idag står detta på schemat;

1. Lämna skötbordet hos söta Anna.
2. Träffa finaste Jimmy och Ida och alla barnen.
3. Äta mat.
4. Träffa mamma.
5. Förhoppningsvis spela yatzy med pappa och Liljana framåt kvällen.



Imorgon står detta på schemat;

1. Göra tårta till Nellie som fyller två år.
2. Gå på kalas.
3. Träffa morfar och Ingrid.


Och på måndag;

1. Träffa mormor.
2. Träffa Kajsa.
3. Åka tillbaka till Stockholm.

Sen kan det ju hända att man kastar om något här och var eller att allt inte ens hinns med eller så hinner vi med ännu mer roligheter..det återstår att se. :) Jag tänkte slänga in lite bilder senare, så håll utkik.

Hoppas ni får en så bra helg som det bara går, det ska vi försöka få.


Innan jag avslutar tänkte jag slänga in en "dagens fråga". Jag har tänkt börja göra det de dagar jag faktiskt skriver här och kommer ihåg det..det kan vara en vanlig enkel fråga, en tankeställare, eller något man inte ens har svaret på. Ni får väl svara så gott ni kan.

Dagens fråga;

Why do bad things happen to good people?











Kommentarer
Postat av: Anonym

bra fråga.

Men det händer alltid bra människor.

2010-10-17 @ 19:04:59
URL: http://maerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har 2 st kompisar som båda var snälla, alltid glada och trevliga, bägga dog nu i somras och på hösten här. Dom var bra människor. Fattar inte.. :(

2010-10-19 @ 08:52:23
URL: http://maerta.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: