Stort jävla frågetecken?

Är nyduschad, jag luktar gott, har rena kläder på mig (svart-grå blommiga leggings, svart tunika med sidenband och rosett under bysten, svarta stövlar med lite klack och svart midjetröja med långa ärmar - och jobbförklädet så klart), håret i en fläta, svarta långa mascarafransar, transparent läppglans, svarta stora ringar i öronen, silvrig blom-ring på högerhanden, förlovningsringen på vänsterhanden..ja, man kan säga att jag känner mig ganska snygg. Men ändå känner jag mig inte fräsch alls? Varför?! Gaah. Jag vet varför.





Kommentarer
Postat av: LindaViberg \ .se

:) Va kul att du kommenterade min blogg! verkligen jätteskoj! Datumet som är satt är den 6 november, så 11 är en bra gissning då man (OFTAST) brukar gå över tiden som först föderska :D MEN man vet ju aldrig! :) wuhuu!!

2010-10-09 @ 19:46:19
URL: http://www.lindaviberg.se

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: