Helgen som gått.

Först vill jag nämna 4 saker vi mumsat på under helgens gång som påminner mig om julen. Det har gett mig små glimtar av julkänsla!

1. Pepparkakor.
2. Iskall julmust.
3. Clementiner.
4. After Eight.

Igår var vi barnvakt åt K som är 5 månader gammal. Eller jag..men Johan var ju med på ett hörn och hjälpte till. Fast han gick mest omkring med sin nya/gamla kamera som han köpte för 180 kr på Second Hand och knäppte bilder. Bilder kommer så fort jag frågat mamma S om det är okej att lägga ut bilder på hennes söta son!

Det gick i alla fall otroligt bra, jag tror och hoppas att han trivdes bra i vårt sällskap, det gör vi om fler gånger. Åh så mysigt det var..

Idag har vi mest slappat och myst. Hela dagen faktiskt. Vi var inte utanför dörren fören klockan var halv fem. Då åkte vi till Rusta och köpte mer julmust och Johan hittade faktiskt en vinterjacka. Riktigt snygg till ett bra pris!

Nu sitter jag och tittar på One Tree Hill och dricker julmust. Jag har börjat om från början, så nu har jag kommit till säsong två, avsnitt tre. Helt fantastiskt underbar serie och det ger lite blandade känslor att se om den från början, dels längtan och förtjusning över vad som komma skall (eftersom jag vet vad som ska hända) och dels frustration över att det tar sådan tid innan det jag vet ska hända händer. Haha! Riktigt härligt.

Så ja, nu har jag tittat in här så nu ska jag återgå till OTH och försöka släppa tanken på att det är måndag imorgon och jag inleder min sista praktikvecka på cafét. Suck. Jag vill inte sluta, jag vill inte sluta, jag vill inte sluta. Men om jag säger det några gånger till så kanske?! Kanske....








Kommentarer
Postat av: Emelie

Eller hur, visst är OTH braaaa!? De är bra de första säsongerna, sen går det åt pipsvängen tycker jag... men ack så söt han (chad michael murrey) i början av serien? :D

2010-10-29 @ 21:31:36
URL: http://mliobebis.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: