Fan fan fan!

Jobbet kallar, om max fem minuter måste jag åka så kaffet är påsatt och klart till åtta när fiket öppnar. Suck. Jag sitter med uppdragna knän och försöker febrilt få magkramperna att sluta. Intalar mig själv att om jag säger det många gånger i huvudet: SLUTA SLUTA SLUTA! så kanske det lägger av. Dessvärre verkar det inte fungera. Tog tablett för över en halvtimma sedan när jag började känna av det och ännu har den inte kickat in..snälla snälla, kicka in nu. Suck. Det börjar stråla ut i ryggen och låren vilket gör det hela extra jobbigt, vill lägga mig ner. Helst i sängen under det varma täcket med uppdragna knän och vetekudde på magen. Fan vad det gör ont nu.

Fan fan fan.






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: