Rastlös.

Johan är på bio med Mr T. Jag sitter här framför tvn/datorn och känner mig sjukt rastlös. Jag vill göra något. Jag vet att jag borde städa. Men jag vet inte om jag orkar. Johan städade ju dock toan och köket idag så det värsta är ju gjort. Sen har han tvättat också. Min duktiga man!

Så jag får nog inse att det är mitt jobb nu att plocka iordning i v-rum, hall och sovrum. Vi köpte ett väggord till idag på en liten mysig butik på väg till Märsta där vi för övrigt också hittade vår drömsoffa. Men 15 000 hostar man ju inte bara upp såhär en lördag..suck..drömma kan man. Ska bädda rent också med de nya sängkläderna jag fick hem från Cellbes häromdagen. Kommer bli great!

Jag kanske lägger in lite bilder sen. Och visst ja..jag måste ju sätta mig och göra marsipandekorationer till tårtan imorgon också. Johans mamma fyller år på måndag så vi firar henne imorgon med presenter och tårta. Jag måste få det gjort ikväll, det blir alldeles för stressigt att fixa det imorgon. Hm. Men först städning. Lite i alla fall.

Catch you later.





Kommentarer
Postat av: Hej!

KUl att du skrivit igen=)

kom ihåg att skriv lite oftare ;) så kuuul att läsa ju =) om din/er vardag i stor stan...=



åh, visst e det snyggt med text ord! i like=)



puss o kram din vän i viken

2010-11-21 @ 14:06:21
Postat av: Anonym

Svarar på det du skrev på msn här :) Jag är tyvärr arbetslös :( Är inte så lätt att få jobb i en sån liten stad. Men jag hoppas jag får något nu. Har sökt massvis. Sitter och kikar efter jobb på internet just nu :) Ser här på bloggen att du håller på med bakelser och grejer. Ska du öppna eget kanske? :) Jaha du pratar fortfarande med dom. Då kanske du även vet att jag varken pratar med Tessan eller Jezzie? Jag tröttna lite på dom, Tessan bara kör med folk, Jezzie tog mig förgivet så jag pratar inte alls med dom. Moen brukar jag se ibland men nu vare länge sen. Han är väl tillsammans med Sofi fortfarande? Vi gick i samma klass hon och jag. Det kanske är slut nu. Har ju inte facebook så jag har ju ingen koll på allt. :)

2010-11-22 @ 12:56:39
URL: http://maerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha du ser.. Jag fick jobb as lätt i Gbg. Men är ju som sagt var 2 år sen nu.. Jaha där ser man.. Vad kul.. :) Hur kommer det sig att du ville bli det då? Som tur är har killen min jobb och kommer aldrig kunna få svårt att få jobb.. Han är ju rörmokare och det finns det för lite av. Ganska skönt ändå.



Jo tyvärr så vart det ju så. Jaha trodde dom fortfarande var tillsammans. Ja men det är sånt som händer..

2010-11-22 @ 21:44:36
URL: http://maerta.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: