Kan inte sova..

..så under natten här har jag sysslat med följande;

Vikt tvätt.
Tjuvstartat med julpyntet (två stjärnor, två ljusstakar och några tomtar).
Satt ihop och dekorerat ett pepparkakshus.

Det är så man får tiden att gå. Jag tittar på klockan och blir helt förskräckt över att klockan är över tre. Suck. Jag har ont i magen så jag kan inte riktigt koppla av. Jag ska göra ett försök alldeles strax. Tänkte lägga in lite bilder här men jag orkar nog inte just nu. Men imorgon. Då. Då kommer lite bilder på lägenheten. På julstämningen. På våra nya väggord. På svärmors födelsedagstårta (och eventuellt en eller två tårtor till). På den första snön som föll över Väsby för..ja, jag minns inte när det var, men ett tag sedan. Och kanske en bild på mig också. Vi får se vad jag hittar. Och om jag glömmer så påminn mig gärna.

Nu säger jag tack för mig för denna gång och godnatt!!








Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: