En bild säger mer än 1000 ord.

Här kommer bilder. Jag orkar inte skriva så mycket om dom, kanske någon rad eller två på de som jag tycker behöver förmedlas en känsla eller tanke omkring.

Vi börjar med mig själv.



Fina barn. Så oskuldsfull, så fridfull, så oförstörd och lugn. Det är rofyllt att se på, jag skulle kunna titta i evigheter. (Livia - 16 okt 2010, två och en halv månad gammal)



Nellies tvåårstårta. Made by me.



Sunshine. Min väns fina prins, 23 okt 2010, 5 mån gammal.



60-års tårta till svärföräldrars vänner. Made by me.



Kyrkogården - Alla Helgona.



Minneslunden.



Första snön.





Se djupt in i ett barns ögon - då vet du vad lycka är.
(Livia 13 nov 2010, tre och en halv månad gammal)



Enkel fars dag tårta. Made by me.





Nya väggordet. Hallen.



Svärmors födelsedagstårta.



Bytte "Välkommen" till "GOD JUL".

















Och så avslutar vi väl som vi började..med mig.



Tack för mig.
Godnatt.









Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, ingen graviditet här inte! Kul att du läser min blogg förresten :) Och gud vad du är duktig på att göra tårtor - imponerande!

2010-12-09 @ 10:44:31
URL: http://textisme.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj vilka fina tårtor du gör! :)

2012-01-26 @ 10:39:32

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: