Om..dessa om!

Om det ändå vore så.


Hej!

Nu var det ett tag sedan sist igen. Jag får inte in bilderna på mina bakverk från mobilen till datorn. Det funkar bara på min bärbara och jag får bättre översikt på den här stationära datorn så jag får väl ta och skicka över bilderna från min bärbara till denna. Så, bilder kommer alltså. När som helst nu.

Hoppas ni har en bra fredagskväll, det har jag. Eller ja, i alla fall helt okej. Haha! Johan är ute med Mr T ikväll och kommer nog inte hem fören framåt morgonen. Jag funderar på att gå och lägga mig faktiskt, är väldigt trött. Det verkar inte vara så mycket att se på tvn heller. Det är det värsta, det finns ALDRIG något att se när man är ensam hemma och inte har ett skit att göra. Men annars, när man har hundra saker att stå i, då finns det hur mycket filmer och serier som helst man vill se. Tokigt!

Återkommer med bilderna, antingen senare eller imorgon.





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: