I feel good!

Dag 2.

30 minuter, eller okej då, 28. HAHA!
1,3 km.
129 kalorier brända - en förbättring från igår då det blev 118. Kanske var för att jag spurtade en liten bit, lite snabbare än igår. Dock blev det bara 1,3 km mot gårdagens 1,6. Hm. Kanske hade ett långsammare medeltempo då. Antar jag! Haha..

Men det känns bra i alla fall, tagit en dusch, ska ta mig lite kallt vatten nu och vänta på att älskling kommer hem från sin springrunda som han envisas med trots att han kan springa framför tvn. Hahahaha..är väl bara jag som är lite för bekväm. Men jag tror det gör nytta. Tyvärr glömde jag väga mig igår så får göra det idag, och lär ju inte ha hänt något på två gånger så det spelar nog ingen roll. Idag var det i alla fall lite jobbigare då jag har världens träningsvärk i både ben och rumpa från (antar jag) igår. Därav gick jag lite lugnare idag som sagt. Men träningsvärk är väl ändå det bästa tecknet man kan få, förutom viktminskning, på att man har tränat. Härligt tycker jag! Uppfriskande. Nu ska jag bara försöka hålla fast vid den här ritualen. Hur det ska gå i helgen när vi åker till Västervik vet jag dock inte, vi får väl ta ett par "riktiga" promenader då. Det är ju trots allt ganska mysigt att gå en promenad med den man älskar med!!

Jag älskar dig Johan.







Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oh tack söta!

2010-05-18 @ 16:09:26
URL: http://salkert.se
Postat av: Becca

feel good med mc´donalds mat ;) hihi..

Jag tjocka mej med lite godis och vatten men mina kolaskruvar tog slut och resterande bitar i påsen smakade mögel, men lika bra var väl de.. :)



tusan jag försöker verkligen hitta motivationen för att motionera.. men, - jag såg den precis springa förbi.. haha!!



Fick du mitt sms ang visit hos er i sthlm??



Puss och kärlek

2010-05-20 @ 23:57:18
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: viki

Hej, verkligen jättefin blogg!!<3

Allt bra med dig idag? :)

KRAM

2010-05-24 @ 18:41:23
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: viki

Okej, krya på dig <3

Sv; Det är itne bra, för håller på att dö av stress, och dessutom kommer jag snart att ge upp plugget!! För jag orkar inte mer

2010-05-24 @ 22:23:41
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: