Bilder.

Nu kommer äntligen bilderna jag lovat er i några månader. Haha! Men den goda nyheten är att jag hunnit samla på mig fler..och anledningen till att jag gör det nu är för att jag är dundersjuk och har med andra ord inget annat att göra. Jag har legat i sängen HELA dagen, och det är verkligen så jävla tråkigt! Jag är hellre på praktiken och gör fina bakverk. Men jag kan inte göra så mycket åt det, herr "Feber" och fru "Förkyldning" tog mig till deras hem "Vi gör att du mår piss" igår och de vill väl att jag ska känna det ungefär som att jag blivit överkörd av något. Och låt oss säga att det inte var en moped!

I alla fall. Bilder.

Princessbakelser.



Princesstubbar.



En glass i marsipan.



Grisar i marsipan.



Rosor i marsipan.



Nalle Puh tårta. Övning.



White Lady-bakelser.



Egenpåhittade designmässigt. De små söta rosorna och bladen är gjorda för hand av mig.



Andra färger.



En prickig tårta. Även denna egenpåhittad design, med princessfyllning. Denna har vi fått en beställning på..roligt tycker jag!!



Ännu en med egenpåhittad design. Även denna har vi fått en beställning på!







Också designade av mig. Frukttårtor.





En beställd tårta.



Mazariner, ett mönster jag lärde mig på min första praktik.



Gräddtårta.





I fredags gjorde jag en rosett på en vanlig princesstårta! Det var första gången jag gjorde en rosett på det sättet som denna gjordes på, så den kunde ju ha blivit bättre. TRÄNA TRÄNA!



Frukttårtor.





Ja. Det var allt för den här gången. Jag återkommer med fler bilder en annan dag, jag orkar inte mer nu. Ska lägga mig jämte min prins och mysa lite innan han somnar, sedan ska jag sätta mig och se någon film tror jag, med en filt och en kopp varm mjölk med halstablett i. Se om täppan släpper lite tills jag ska gå och lägga mig.

Vi hörs en annan dag. Hoppas ni får en fortsatt bra vecka..








Kommentarer
Postat av: ida

oj, oj oj! Dom där frukttårtorna med stora rosa blommor på var nog dom finaste tårtor jag sett i hela mitt liv!!! SÅN vill jag ha någon gång, och rama in eller nåt!!

2010-05-25 @ 14:21:38
Postat av: viki

Nej, jag går i åttan inte gymnasiet..

Haru haft en bra dag?:)

KRAM

2010-05-25 @ 18:27:18
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: mamma....

mamma säger bara: SLURP!!

2010-05-25 @ 20:43:37
Postat av: bara jag

jätte fina , vad duktig du är jag gillar också att baka önskar jag hade mer tid till det

2010-07-04 @ 13:05:23

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: