Äntligen!

Gissa vad som har kommit och äntligen står i vårt vardagsrum?

Ni kan få tre ledtrådar..

Det är rosa!
Man kan gå eller springa på det!
Jag har väntat på det sedan den 31a januari!

Gissa då?

Jag är så glad. Nu jävlar..
Bilder kommer, likaså på mina bakverk som jag lovade för hundra år sedan. Jag har så mycket att jag glömmer. Suck. Men det kommer..nu ska jag vila lite, har precis kommit hem, sedan ska jag se Ghost Whisperer klockan tre, sedan ska jag kanske börja med maten och invänta min prins.

Är inte livet underbart?









Kommentarer
Postat av: Vivvi

Tjena tjejen=) hoppas allt är bra med dig. Undrar om du har sett hur förbannat bra gp speedway de kommer sändas:S Jag höll på å bli skogs tokig:P och så som de var för två veckor sen så kommer de fortsätta:S



händer annars då?=) kram vivvi

2010-05-05 @ 15:34:14
URL: http://lillamy2007.blogg.se/
Postat av: Becca

Heheh ja då ska du använda de nu oxå? ;) Gå eller spring 60min om dagen så lovar ja att du kommer se resultat.. gärna innan frulle oxå.. ;)



Är du lyckligaste tjejen nu då? :P

hihi.. Kolla mina snygga bullar jag bakat btw :) bilder på bloggen :b hahaha jag har nog lite konst i mej ja oxå.. hahahahahah...



Puss på re min kurrreburre.. <3

2010-05-07 @ 08:15:28
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: