Värt att minnas..lite såhär i efterhand.

16 juni - jag fyllde 23 år ung (icke att förglömma så fyllde ju söta Johanna år med) och fick en kryssning till Riga (som jag lääänge velat åka till) av fina fina Johan. <3 Bland många andra superfina presenter givetvis.

19 juni - kryssning till Riga. Så mysigt att jag ryser är det att kryssa. Spela på maskinerna, se ut över havet, sitta i baren och lyssna på bra musik, spela kort i hytten och för att inte tala om att SOVA när det gungar så härligt. Jag sover som ett barn, mår inte dåligt alls.

20 juni - ett par timmar i Riga, Johan och jag firar samtidigt två år tillsammans.

24 juni - jag och Johan har varit förlovade i ett halvår, sex månader, 180 dagar..blir det väl ungefär?!

Och så två datum som kanske egentligen inte hör till den här bloggen, då det inte är "mina" datum, men som jag tycker är värda att nämnas ändå;

24 juni - detta datum var inte speciellt bara för mig och Johan utan även för min gamla barndomsvän Mira och hennes Adde. GRATTIS till er fina son!!

26 juni - GRATTIS Johanna och Jonas till er fina son, Love.


Det finns självklart många fler datum att minnas men detta är några jag tänkt skriva om innan men som av någon anledning inte blev av fören nu.

Nu ska jag gå och lägga mig, har målat om i köket hela kvällen och en bit in på natten. Hoppas på ett bra resultat, just nu ser det inte mer än okej ut. Jag gör något fel tror jag, det ser flackigt ut. Men det kanske blir bra när det fått torka helt. Sedan ska våra två fula bänkskivor kläs in i ett dekorfolie som liknar..hm, man kanske kan kalla det för marmorskiva? Lite blommor och piff ska till med, sedan kommer bilder. Det blir nog fint till slut. Jag hoppas bara att jag slipper måla om en gång till, har målat två lager nu. Jag orkar inte ett till. Puh. Jag har ont ÖVERALLT..och det känns nog inte så mycket bättre imorgon misstänker jag........

Godnatt på er.






Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Blir rörd att du skriver om mej i din blogg. Sötnos!

2010-07-16 @ 23:36:49
URL: http://salkert.se

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: