Vårat sovrum är vårat palats!

Nu äntligen, efter över ett års försök har jag äntligen hittat rätt med sovrummet. Nu är jag jätte nöjd. Vi (ja, Johan har hjälpt till MASSOR denna gång) har idag möblerat om, rensat ur klädkammaren, gått ner med megalass till förådet, som förövrigt är en enda röra och vi har saker att täcka upp 10 ytterligare hem med där nere, puh, slängt, rensat, städat, varit på IKEA..och nu blev det så här!

Toppen. Nu vill jag knappt lämna sovrummet. Nu har vi gått från att ha vardagsrummet som finaste rum i lägenheten till att sovrummet är finast. (Bortsett från påslakanseten med döskallar på, haha, som är lite av vår "nöd-variant" när de finare ligger i tvätten.)















Godnatt.







Kommentarer
Postat av: bara jag

jätte fint.Jag ska också fixa i vårt nyinflyttade hem snart roligt att se hur andra har det. Tyvärr kan jag nog inte ha blommor på golvet mina små barn skulle nog leka vilt med dem ..hehe ..

Golvlampan är fin allt flyter fint ihop. Tack för att du delar med dig med dina bilder.

2010-07-04 @ 13:09:04

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: