Nära.

Idag (onsdag) är det exakt en vecka kvar till min tjugotredje födelsedag äger rum, det känns inte så märkvärdigt faktiskt. Vi ska fira mig i helgen hemma hos mamma, eftersom Johan kommer hem på söndag och hämtar upp mig och vi åker tillbaka till Stockholm så blir det för nära inpå att komma tillbaka hit till onsdagen igen. Därför tjuvfirar vi mig lite nu medan jag ändå är här, vad som sedan händer på min riktiga födelsedag vet jag inte..

Igår (tisdag) hade jag bara glädje i hjärtat. Då fick jag äntligen, efter jag vet inte hur länge, se speedway live igen. Och vilken match, det var helt fantastiskt bra, och storfavoriten Gollob var i sin bästa form. Doften, ljudet, stämningen - jag är hemma! Haha. Ungefär så kändes det, och sedan att få vinna matchen med 16 poäng var bara en bonus. Kul så klart! Jag hoppas inte det dröjer allt för länge innan jag får se nästa match igen, tyvärr är det ju lite för långt för att åka "hem" hit på tisdagarna för att titta..Är det något jag saknar med Västervik, förutom vänner och familj så klart, så är det speedwayen.

Jag drar en djup suck när jag tänker på det. Men sedan har jag ju också något alldeles fantastiskt istället. Ett underbart samboliv med mannen i mitt liv som jag älskar av hela mitt hjärta och dessutom finns den bästa vännen genom tiderna där, även om vi inte ses så ofta så vet jag ändå att hon inte är så långt borta.

Jag trivs och är lycklig i Stockholm, men det är skönt att komma "hem" ibland. Och när jag nu dessutom får vara här i en hel vecka..sedan finns det självklart nackdelar med det, som att Johan inte finns vid min sida, men å andra sidan så ses vi ju jämt, det är nyttigt att vara isär lite. Men det känns i hjärtat många stunder på dagen, känner att jag saknar honom enormt mycket och tycker tiden går låååångsamt. Men snart så..

Jag älskar dig älskling!
Jag hoppas att du har det bra..
Puss.

Nu tackar jag för mig, godnatt.




Kommentarer
Postat av: Becca

Hej memma ;)



Du jag har en skit snygg bakgrund som skulle passa din blogg ist för bara den helt rosa :) De är vit med massa vackra rosa blommor såna du gillar :P



Vill du testa och se va du tycker? :P

Lite upp frächning ;)



Puss

2010-06-10 @ 07:58:13
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

Men ja vet hur man gör så ja kan göra de om ja får din uppgifter? :P

2010-06-10 @ 14:23:11
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Haha ere sant?! :D

Grattis i förskott..

Va kul att vi fyller samma dag.

Krama

2010-06-10 @ 22:40:07
URL: http://salkert.se

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: