Mitt "sommarjobb"..

..ja, för det kan man väl nästan kalla det lite. Introduktionen idag gick bra, skrev på avtal, fick veta lite praktiska saker som kan vara bra, som var jag går in, var omklädningsrum och fikarum finns, mitt fack, fick kläder att ta hem och prova, en pärm med lite information om allt möjligt, ett schema och lite smått och gott. Härligt!

Nu har jag suttit och läst igenom pärmen och tänkte ta mig något att äta nu. Klockan sex på måndag morgon drar det hela igång och håller på i fem veckor. Härligt! Det känns lite mindre nervöst efter idag med när man fått träffa på personalen lite mer och pratat lite mer avslappnat än på intervjun. Så det känns bra! Jag kommer nog ändå vara lite nervös på söndag kväll och måndag men inte lika som jag kände att jag skulle vara innan idag. Och det är ju positivt!!

Jobba jobba jobba, näst intill heltid, runt 36 timmar i veckan. Money money. Lite i alla fall..ett uppskattat inslag i mitt arbetslösa liv. Och så förstås härlig erfarenhet. Och ja, läs med en nypa salt, går allt åt skogen, tårtorna pajar eller ser ut som skit, moussen stelnar inte, jag bränner bottnarna eller tappar ner en nagel eller två i marsipanen så ja..jag har ändå gjort mitt bästa och då får jag väl lägga den här upplevelsen i det lite mer negativa facket i min arbetslivserfarenhetspåse. ;) Hahaha..


Mina veckor ser ut såhär;

v28 - Jobbar mån, tis, ons, tors och fre.
v29 - Jobbar mån, tis, ons, tors och fre.
v30 - Jobbar mån, tis, ons, (ledig torsdag), fre, lör och sön.
v31 - Jobbar mån, (ledig tisdag), ons, tors, fre.
v32 - Jobbar mån, tis, ons, (ledig torsdag), fre, lör och sön.

Lördag och söndag v30 och v32 jobbar jag helt ensam i kondis. Gaaaah. Lite panik. Men ska förhoppningsvis ha kommit in bra i det till dess. Hm. Wish me luck.

Tjillevippen!!








Kommentarer
Postat av: kkkkk

och någon dag ska vi UT :D du var ledig en lördag någon dag där såg jag :)

dra ihop ditt tjejgäng från skolan ;)

pöööss

2010-07-10 @ 00:57:59
Postat av: Anonym

Lycka till.. :)

2010-07-20 @ 13:10:50
URL: http://maerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://yumejewelry.blogg.se/ Kolla gärna in den här sidan! Den är full av smycken som en tjej har gjort själv hemma i sitt hem. Dom är jätte fina. :)

2010-07-22 @ 07:47:12
URL: http://maerta.blogg.se/
Postat av: Beata

Fin blogg!

Gullig header!

2010-08-04 @ 13:16:59
URL: http://beatabergqvist.blogg.se/
Postat av: Jag själv

hej hej test

2010-08-07 @ 12:50:45

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: