Sugen-på-godis-lösning..



Vindruvor och ett glas kallt vatten med is!!


Är mycket piggare idag..har varit ute en kort sväg med pappa, åkte till Rusta och skulle kolla in en Universal fjärrkontroll till tvn. Den passa inte till min tv. Typiskt..men istället hittade jag en ursnygg vardagsrumsmatta på rea för bara 199 kr. JAG tycker i alla fall att den är fin. Vad Johan tycker har jag ingen aning om, men den kommer passa jätte bra i vårt v-rum nu till den limegröna inredningen. Och när fondtapeten med de stora rosa blommorna på äntligen kommer upp blir det ännu bättre.



Och så har jag ju glömt att lägga in en bild på den nya ringen, i guld denna gång, och inget har hänt ännu så det bådar ju gott. Ringarna kom i torsdags, Johan skickade min till mig direkt så jag hade den här i fredags. Äntligen!



Slänger in två dagens outfit-bilder med. För att vara lite som alla andra..haha!

En från i måndags..väldigt enkel och ledig. Svarta jeans och en grå polotunika, mina vita stövlar till, var påväg ut.
Och, just to be clear, ungefär 20 kilo av den här kroppen ska bort!!



Och en bild från en väldigt konstig vinkel, för att få med färgen på byxorna ordentligt, gick inte i spegeln, från idag..

Turkosa jeans, svart tunikatröja, turkost tjockt diadem, turkos stor knappring på fingret (och svarta stövlar när vi var ute).




Det var det!!
Imorgon kanske min prins kommer..hoppas det. Jag saknar honom så, på söndag är det två veckor sedan vi sågs, om han inte kommer imorgon då förstås. Vi får se..praktik är det som gäller i alla fall nu när jag är frisk igen, ska bli kul att komma tillbaka!

Saknar er där hemma i Stockholm.
Godnatt.





Kommentarer
Postat av: tessus

va smal du har blivit emma, de syns att du har gått ner i vikt

2010-01-22 @ 08:58:47

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: