Sjuk.

Och så kom det slutligen till mig med..såklart. PANG, så mådde även jag skit. Jag som trodde jag lyckats hålla det borta..förmodligen maginfluensa, en lite mildare variant men ändå. Ont i magen, mår illa, huvudet värker en aning och igår kväll hade jag garanterat feber och kände mig yr.

Blä.

Ska skriva om praktiken dag 6 (alltså igår) men orkar inte just nu. Jag får ta det en annan dag..och praktik dag 7 (idag) är ju inte mycket att skriva om, har legat i sängen hela dagen. Praktik dag 8 (imorgon) blir nog ungefär densamma, mår lite bättre nu men kommer stanna hemma imorgon med för säkerhets skull!!

Så får vi se på torsdag..
Hoppas ni har en bättre vecka såhär långt.






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: