Praktik dag 5 - i efterhand.

Min sista praktikdag på den första veckan var lika bra som dom andra dagarna! Jag fick göra fler princesstårtor, semlor, småkakor och grodbakelser! Vilket underbart jobb..och tiden går verkligen superfort.

Så, nu har en vecka gått, en vecka utan den finaste i världen (Johan) och då var det "bara" sex kvar. Men nästa helg, om inte åtminstonde nästnästa helg, hoppas jag att vi kan ses..antingen om jag åker hem över helgen eller om han kommer ner hit. Och sedan måste vi komma på någon bra lösning för "Alla hjärtans dag". Oturligt nog är det en söndag i år och hur vi än gör måste ju en av oss åka hem på söndagen. Känns väldigt tråkigt, jag vill gärna spendera hela dagen med honom!!

Men vi får se, nu kom jag in på ett helt annat spår.

Här kommer lite bilder från i fredags..















Stor, mellan, liten - ut för försäljning!!



Försäljning..




JAG ÄLSKAR DET HÄR!!

Och jag älskar mitt liv.
Men jag saknar ju min andra, min bättre hälft. Så mycket att det gör ont.......







Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: