Mitt liv i bilder..

Här kommer lite blandade bilder.

Jag på nyår..



Jag och Kajsa på nyår..



Jag och Kajsa igen på nyår..hahaha..





Den finaste köpte dessa två berlocker åt mig igår, som jag hittade på Kvantum (dom har allt möjligt skit där ju (haha), så fina. Ett rosa hjärta och en platta det står HAPPINESS på..satte bara dit dom på en kedja jag har så blev det som ett nytt halsband. Jag älskar det!!





Såhär mysigt har jag det hemma i mitt gamla rum hos pappa nu. Men saknaden efter Johan är som sagt redan väldigt stor..

Uppblåsbar dubbelmadrass ger en sängliknande känsla. Mycket bättre än den hårda bäddsoffan även att luften går ur den lite under natten. Haha..



Garderoben längst ut är tömd för min skull, här har jag gjort mig hemmstadd med skor och jackor att byta med om jag vill..



Hörnan med myskläder och mystofflor som jag köpte på KappAhl på rea, gått och tittat på dom länge, nu var dom nedsatta till 74;50:- så då slog jag till.



Min tv tog jag med hemifrån för att kunna se på tv i rummet..dock har jag endast 1an, 2an, 6an och 24an typ. Trist. 4an ska jag ha med men jag fick inte med mig dosan ner så kan inte söka in den, dom andra kanalerna var redan programmerade av någon konstig anledning.

Sminkväskan till vänster och den svarta väskan med alla smycken i är ett måste..





I garderoben..



I hörnet vid dörren står biljardbordet, mitt rum gjordes ju om till speedwayrum (med affisher och kepsar och allt vad det innebär) och biljardrum när jag flyttade..





Nu måste jag gå och lägga mig, imorgon smäller det. Jag återkommer om hur första dagen var.

Godnatt.









Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: