Hahaha!!

Haha, vet ni vad jag har upptäckt? Alldeles nyligen faktiskt..inte tänkt på det innan. När jag tar sådana här kort som här nedan, på mig själv i spegeln, så ser det ut som mina ben är hur korta som helst. Haha! Det är dom ju med, men inte sååå korta. Det ser ju ut som min överkropp är två meter lång och mina ben en halvmeter.

Ser ni??



För övrigt har min pappa gått igenom ett litet ingrepp idag, som en operation kan man säga, på näsan. Detta gör att han inte mår så bra just nu och har mycket ont, så jag vill önska att han kryar på sig här på bloggen!! Stor kram till honom..


Godnatt.







Kommentarer
Postat av: Mamma till Melwin

Gud emma vad du blivit smal! :)

2010-01-26 @ 22:04:32
URL: http://hannafors.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: