Glöm inte föregående inlägg.

Ja, missa det inte alltså. Inte för att det står något som folk kanske tycker är superkul att läsa men..i alla fall. Jag glömde helt bort att skriva om det som jag hade tänkt skriva om från början.

Idag bytte vi våra ringar..vi beställde helt enkelt nya, exakt likadana fast i vanligt guld!
Så nu hoppas vi på bättre tur. Det där med silverringen är bara ett enda stort jävla (ursäkta) mysterium. Mina silverringar jag har här hemma kan jag ha på mig helt utan problem. Inga märken på fingret och absolut inte på ringen. SUCK.

Jag fattar inte varför det här hände just oss, dom hade nämligen ALDRIG varit med om något liknande förut. Och att alla andra silverringar utom vår förlovningsring går bra på mina händer är ju bara jätte konstigt. Skumt. Men nu ska jag försöka att inte tänka mer på det, vi är nöjda med guldringarna med, superfina. Bilder kommer, men dom ser ju som sagt likadana ut....

Nu ska jag hänga upp sista maskinen tvätt, har tvättat tre maskiner med kläder som ska med till Västervik. Det lär ju behövas lite för sju veckor, det är ju inte direkt för en helg som det brukar när vi åker dit, och då brukar jag ha med mej hur mycket som helst. Så vi får väl se om jag ens får plats i bilen med allt, min cykel ska ju med också. Och eventuellt en liten tv vi har i förrådet, kom på att jag inte kommer ha någon tv i mitt gamla rum som jag ska bo i hemma hos pappa. Hm..

Godnatt.






Kommentarer
Postat av: Amanda

Min kompis sofia ochj hennes kille hade silverringar och det blev lika dant för henne, men hon kan ha alla andra silverringar!

2010-01-08 @ 10:05:56
URL: http://amandaaelisabeth.blogg.se/
Postat av: ulle

Hej!!! det va konstigt med era ringar...=( hoppas vi kan ses en dag nu när du ska vara här så länge=)=)

Kram ulle

2010-01-08 @ 10:07:07
Postat av: Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

Hoppas de nya funkar nu istället, Ja vi är alldelles för nyfikna av oss haha, kollade könet på rutinultraljudet i vecka 18 :)

2010-01-08 @ 12:46:33
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: