En rosa dröm.

I den här bloggen brukar ni som ni vet få läsa om och se bilder på mina rosa drömmar..och här är ännu en.



Nu när jag återigen ska ge mig på ett tappert försök till viktminskning är det inte bara en dröm utan en mer eller mindre nödvändighet för mig. Det beror ju på hur man ser det..jag kan ju gå ut och gå, gratis, utan att betala lite strax under 4 000 kr (nu, ordinarie pris 6 500 kr) för ett sådant här band..men jag kan lova att det skulle kännas MYCKET lättare och motivera mig mer om jag hade det här hemma i vardagsrummet. Att kunna bli hur svettig man vill och ha direkt tillgång till dusch efter, att inte behöva skämmas när man möter folk ute, att kunna gå/jogga naken om jag så vill, utan massa jobbiga kläder som gör mig ännu varmare, att kunna våga andas så anstängt som jag vill utan att behöva hålla andan när man går förbi folk för att jag skäms över att jag låter som om jag precis sprungit maraton när jag går förbi en människa ute..sedan att kunna göra allt detta framför något bra på tv, det är bara pricken över i.

Jag som tittat, dreglat, suktat efter ett sådant här "motionsband" hur länge som helst men snabbt insett att det inte finns pengar till det då dom kostar så grymt mycket med motor (för jag vill ha med motor) och att nu hitta ett, för den faktiskt ganska lilla summan (om man jämför med andra) 3925 kr, och dessutom i rosa är ju nästan för bra för att vara sant. Det är som gjort för mig, som om dom tänkte EMMA när dom gjorde det..

Tycker ni inte?







Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: