Back in business!

Här kommer massa roliga bilder, dels från vad jag gjort på praktiken idag och dels från helgen hemma i Stockholm. Håll tillgodo!

Jag börjar med en gräddtårta jag fick i uppdrag att fixa till en beställning idag.







Sedan har jag fått kleta på kräm på biskvier, gjort 24 grodbakelser, ett par P7 och semlor.

Nu kommer lite bilder från helgen hemma i Stockholm.

Jag och Johan fick en förlovningspresent av Johans föräldrar, vi fick gå på valfri restaurang och äta valfri middag bara vi två, och det var helt underbart, förtrollande trevligt. Åh, så mysigt vi hade. Här kommer lite bilder..

Älskling går ifrån mig i Gamla stan.



Det är så mysigt i Gamla stan bland alla smågator och trånga gångar där jag nästan skulle få klaustrofobi om jag gick..haha!!





Jag mös, njöt av det bästa sällskapet man kan ha, kallt men ändå behagligt väder och en skön promenad innan vi hittade en restaurang som verkade mysig med bra mat..



Till slut hittade vi den, tyvärr tog jag inga kort på maten, kändes lite för fint för att slita upp en kamera och börja fota där inne. Haha! Men både jag och Johan beställde i alla fall fläskfilé med klyftpotatis, kantarellsås och creme fraiche med gräslök! Åh, mums!!



Efter maten tog vi en skön promenad tillbaka till bilen igen för att bege oss hem till U-V för en myskväll framför tvn.



Jag var sprudlande glad och nöjd med kvällen..



En tiger..



En tiger med en fin älskling..



En tiger med en glad jag..



Och så slutade denna underbara kväll. Så åkte vi hem till oss och jag köpte min efterlängtade kex-choklad. Sen somnade vi gott omslingrade i varandras armar!

En underbar puss precis innan vi skulle lämna vår boning för att ta oss till centralen. Igen. Suck!!



Våra ringar.





Nu kommer en bild på dagens outfit. Svarta jeans, blå tunika, blått/rosa/gult/grönt armband, blå örhängen..nothing special.



Och idag kom mitt studiebidrag, så efter "jobbet" gick jag in på Åhlens och köpte mig en ny mascara och tre ögonskuggor från Viva La Diva. Bilder kommer.

Senare åkte jag med pappas sambo och Jimmy och Ida till Karlsson´s och där hittade jag mig ett halsband och ett matchande armband och så fanns det schampoo och balsam för 10 kr flaskan som kan vara värt att prova - som det där märket PROFFS hårspray, rosa flaskor. 

Här är smyckena!



Och jag avslutar med en mindre smickrande bild på mig från min ta-hand-om-mig-själv-ikväll med min gröna gurka-äpple ansiktsmask. Hahaha!!



Ja, len som en babyrumpa och med insmorda händer (de blir så torra när man håller på och tvättar dom så mycket varje dag under arbetstid) säger jag , grinchen, godnatt!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom där örhängena på pussbilden känner jag nog igen :) Haha Jag trodde att dom ändrade färg. Minns du det? :)

2010-02-11 @ 07:34:33
URL: http://maerta.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: