Back home!

For the weekend. And it´s good to be home, Swedens New York, the city that never sleeps. Nja, inte riktigt kanske, men näst intill!! Härligt.

Underbara undarbara svärföräldrar med familj som tar emot en med öppna armar. Underbar underbar pojkvän och sambo, fästman numera, som ger en massa pussar och säger att han saknat mig. Kan det bli bättre?

Och tack Tessan för din underbara kommentar! Och till Kajsa, for noticing to. Jag har faktiskt inte ens vägt mig under de här två veckorna, men tro det eller ej, nu när jag ställde mig på vågen har jag enligt den gått ner 4 kg. Jag vågar knappt tro att det är sant faktiskt..var tvungen att ställa mig på båda vågarna vi har (en digital och en vanlig sådan där gammaldags) och båda visar samma. Underbara underbara liv!!


OBS; Jag har fått en SUPERCOOL, MEGAFIN, RIKTIG EMMA-KLOCKA av Johans lillebror och hans tjej från Thailand (ja, dom är inte från Thailand alltså men dom dom har ju varit där i tre veckor sedan nyår)..jag ÄLSKAR den! Ni som vill kan ju få gissa hur den ser ut till dess att jag lägger in en bild på den. Tog med mig kameran, men inte sladden för jag tänkte att jag inte behövde lägga in några bilder nu innan jag kommer "hem" till Västervik igen på söndag, men tji fick jag, nu hade jag behövt sladden. Suck!

Till dess avslutar jag med orden - TÄNK ROSA!! ;)
Godnatt, nu ska vi mysa!







Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: