Tråkig lördag.

Finns det något tråkigare än att städa, när man har så mycket att städa, att man inte vet var man ska börja? Så är det för mig idag. Johan är hos sina föräldrar och fixar med bilen. Jag stannade hemma för att städa och fortfarande, 3 timmar senare har jag inte kommit igång ordentligt. Jag drar mig för att sätta fart..drar ut på det. Det är ju lördag. Är det det här lördagsnöjet jag har att roa mig med denna helg?

Tydligen. Det måste ju göras.
Och det ska göras. SUCK. Jag ska bara finna ork. Jag fryser med, det är så kallt i hela lägenheten. Det gör att jag hellre vill lägga mig/sätta mig i soffan framför tvn med en varm filt och datorn i knät. Men det får väl bli efteråt. Då kan jag ju i alla fall känna mig stolt och duktig som tog tag i skiten. Och jag lär få se en glad och tacksam älskling när han kommer hem. Ska försöka ha middagen klar med..

Bilder kommer senare.






Kommentarer
Postat av: K

klart de ska va fint till ja kommer ;) höhö

2009-09-05 @ 16:10:27

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: