Skoluppdatering.

Vi har rast..

Vi blev indelade i två grupper idag (Servering A är kursen) och den ena fick duka (som var lite av ett test) och den andra fick gå tipspromenad. Min grupp började med dukning och jag tycker nog att jag klarade av det galant. Lite osäker på vilken sida allt skulle stå men det ordnade sig bra till slut. Det blev så fint!!

Nu är jag jätte sugen på att komma hem och duka upp jätte fint till middagen, imponera lite på Johan. Vi får väl se om jag lyckas.

Nu har vår grupp precis kommit tillbaka från tipspromenaden som innehöll diverse frågor om det vi pratat om hittills, vi ska samlas allihopa igen för att avsluta lektionen kvart i..sen är det hemresa som gäller igen, och oj vad härligt det känns att det är helg igen. Jag blir alltid så glad på fredagarna. Johan är ledig, jag är ledig. Vi har all tid i världen att hitta på vad vi vill..

Är det inte härligt?
Puss.










Kommentarer
Postat av: K

ja de e ju de ja säger, njut så länge de varar gumman ;)

puss

2009-09-04 @ 19:20:39

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: