Sjuk.

Allt har fått fel idag, hela dagen..visserligen har det inte gått så lång tid på dagen än. Men ändå. Och jag är uppenbarligen sjuk, så jag är hemma från skolan idag. Känns skittråkigt. Får ta igen det jag missar på bästa möjliga sätt. Imorgon bara måste jag gå, då har vi vår första konditorilektion..så jag hoppas huvudvärken åtminstonde gått över då, som suttit i sedan igår. Illamåendet, mensvärken och snoret kan jag nog försöka bortse ifrån. Men huvudvärken är verkligen jobbig. Ursch.

Svininfluensan? Huja..

Måste lägga mig ner igen. Kanske skriver senare om jag orkar.





Kommentarer
Postat av: Irina

SV: Har också upptäckt det där med SL -kortet. Mycket smidigt!



PS. Krya på dig! :-)

2009-09-02 @ 22:47:37
URL: http://rosaglasogon.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: