School.

Nu ska jag springa ner till bussen snart..den går halv så jag skriver det här i all hast. Jag ber om ursäkt att det är dåligt med uppdateringar. Men det kommer nog igen ikväll och i helgen skulle jag tro. Då får ni säkert massor att läsa om så häng inte läpp för att det inte finns så mycket att läsa just nu. Tisdagar, onsdagar och torsdagar är ganska långa dagar och konstiga tider, därav hinner jag inte skriva så ofta, och när jag kommer hem på kvällarna är datorn bland det sista jag tänker på, jag kollar mailen bara i stort sett.

Och FarmVille. (HAHA) Är det någon mer än jag som har trillat dit på det? Oj, så kul det är, jag blir som ett litet barn igen. (HAHAHA)

Nu måste jag kila, börjar 12.35 och slutar 18.

Kanske skriver lite mer ikväll.

Puss.






Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa det är en tvåa :) kram

2009-09-10 @ 22:38:40

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: