Sätt färg på tillvaron!

Gårdagens cupcakes..

Här har jag precis spritsat på den färgglada frostingen.



Grönt..
Utan dekoration..



Med dekoration..



Gult..
Utan dekoration..

.

Med dekoration..



Och min favorit, rosa..
Utan dekoration..



Med dekoration..



Dom var lika goda som dom ser ut.



Egentligen ska de ju vara lite högre, större. Men nu blev dom som dom blev..haha!



Nog om mina övningar på konditor-stuffsen..

Såhär blev det i vårat kök (observera; innan allt stök och bök, haha) med det nya runda bordet. Toppen!





Superläckert!!


Sen inhandlades ju en massa underkläder, tror dock inte att ni är så intresserade av att se dom. Haha! Men här har ni ett par skor i alla fall..



Fyndade dom på DIN SKO för 99 kronor. Precis min prisklass. (Haha) Sedan har jag under helgen köpt en hel del grejer till köket, till min samling med grejer-som-behövs-till-bak-nu-när-jag-ska-göra-fina-bakverk-som-konditor! Hahaha..ja, jag har tänkt att jag ska ha ett alldeles eget litet konditori här hemma. STÖRRE LÄGENHET TACK..eller i alla fall större kök. HAHA!

Muffinsplåtar, två stycken.
39:- RUSTA!



Andra formar till sockerkaka, paj, kladdkaka osv..
99:-/förp. RUSTA!



En kavel..men nu har jag hittat en rosa som jag måste ha! Haha! Hur som helst..
Osäker på priset, men billig, RUSTA!



Svarta/gråa hårsnoddar.
10:-/förp. RUSTA!



Ett dubbelöverkast i noughat/guld/beiche färg.. 
249:- RUSTA! (Vi älskar RUSTA, haha)




Idag handlade jag en bakform till, i form av ett hjärta, till sockerkaka/kladdkaka på LAGERHAUS för 39:- och tårtunderlägg i knallrosa, även dessa på LAGERHAUS för 19:-/förp. Det kommer bli supersnyggt sen när jag försöker mig på att göra en fint dekorerad tårta..bilder kommer.

Nu har jag sprängande huvudvärk så jag ska gå och lägga mig i sängen en stund.

På återseende.


Förresten..jag har lagt ett bud på en skitsnygg köksvåg. Hoppas jag vinner den. Och självklart..



..är den rosa! Vad annars..






Kommentarer
Postat av: johanna

muffinsens (heter det så?!) såg as söta och goda ut! :) och nya bordet verkar passa as bra! fan! vi borde ha en bakdag emma! :D jag är jättesugen på att göra muffins med chokladbitar i.. såg det i min muffins bok :D

2009-09-20 @ 17:57:58
Postat av: mamma....

skicka hit dom........NU Ja muffins (vad det nu heter) inte skorna!

2009-09-20 @ 21:47:35
Postat av: Johanna

det var inte jag en jag instämmer. ohh mums vill ha!

2009-09-20 @ 22:20:13
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: K

fan då! hoppas du har några kvar i frysen tills ja kommer! :P



nja, skorna HOST! haha mina e snyggare :D



pööössspösss (höhö)

2009-09-22 @ 16:01:25
Postat av: Stina

hej, jag undrar va du har för recept?

Skulle vara JÄTTE-Jätte snällt om du gav mig de! (kan du komentara i min blogg så ja tittar in)

2011-07-12 @ 14:01:02
URL: http://s-stina.blogspot.com
Postat av: Stina

hej, jag undrar va du har för recept?

Skulle vara JÄTTE-Jätte snällt om du gav mig de! (kan du komentara i min blogg så ja tittar in)

2011-07-12 @ 14:03:53
URL: http://s-stina.blogspot.com

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: