Panik.

Jag drunknar i instuderingsfrågor och min hjärna jobbar febrilt på att lära in allt till imorgon..puh..jag får väl skylla mig själv när jag inte har läst på det förens nu. Men jag har faktiskt inte haft tid i helgen. Håll tummarna för mig, att jag lyckas få godkänt i alla fall. Sedan är resten bara ett plus känns det som för tillfället.

Jag skriver nog inte mer här ikväll, jag ska plugga, se tv, plugga, se tv och sedan ska Johan förhöra mig och sen är det läggdags. Imorgon är en ny skoldag, jag börjar 8.40, åker hemifrån 07.15, slutar 18.00 och kommer hem igen runt 19-19.30. Puh.



Alla frågor.



Mina svar.



Jag har dock ett helt A4-papper med frågor kvar att svara på. Gaaah. Det här är nackdelen med att gå i skolan..






Kommentarer
Postat av: sandratasic

haha duktig du är som orkade gör allt ifall ;)

2009-09-17 @ 22:31:31
URL: http://sandratasic.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: