On the road..

Nu är vi snart framme i Mantorp.
Självklart har jag min bärbara pärla med mig, mestadels för att jag eventuellt hittat ett Nintendo Wii till bra pris i Linköping.

Jaha, tanken som slog mig att vi kunde fortsätta vidare mot Västervik och stanna till imorgon sinar sakta bort. Johan känner inte för det..och jag förstår. Men det hade varit kul. Samtidigt kunde jag ha fått medvera på minnesstunden/hyllningsstunden för kära Oskar som bekant avled i måndags efter skateboardolyckan i söndags. Den hålls i Västervik imorgon klockan 14-16 på olycksplatsen.

Tråkigt nog får jag inse att det inte blir av och istället rikta in mig på att se något positivt i att stå i timmar och se på STCC race..(HAHA)

Jag måste ju dock erkänna att jag hellre hade shoppat på Ikea och Ikano-huset i Linköping........






Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh får jag fråga varför du gillade den andra bttre? :D

2009-09-27 @ 22:52:37
URL: http://salkert.se.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: