Nintendo Wii.

Jag vill så hemskt gärna ha ett Nintendo Wii. Ja, jag vet, det är mycket jag vill ha. Men det här letar jag febrilt efter på Blocket nu för att hitta ett så billigt som möjligt..och självklart;

Så ska det vara rosa. (HAHA)


Eller ja, det kommer ju inte vara rosa, men det finns skal att köpa till så att det blir det. Toppen! Jag älskar att det mesta finns i rosa alternativ nu för tiden. THINK PINK!

Det är nästan för bra för att vara sant. Visst skulle det passa enormt bra jämte mitt rosa PS2? (HAHA)

Givetvis vill jag ha Wii Sports till. Det brukar ju följa med..men sedan vore det verkligen kul med ett Wii Fit med (det går nästan till och med före Mariokart - det är ju annars med grymt kul). Så jag kan träna lite..lite gratis, rolig träning sådär mellan spelomgångarna.



Och ja..visst finns det ett rosa "skydd" även till den delen av spelet. Det finns skal till handkontrollerna med vad jag förstår..det är ju bara för perfekt.

Nu fattas bara Wii;et. Sen rullar pengarna på sidan där dessa godingar finns. Om det nu finns några pengar kvar efter att man köpt själva spelet.


Känner du någon som har ett till salu? Till ett, inte skampris, men ändå bra pris..Hör gärna av dig. Och främst då i Stockholms-trakten, Västerviks-trakten eller om det är snabba bud i Linköpings-trakten då vi ska dit imorgon.

Jo, för imorgon är det STCC i Mantorp. Ska väl trots allt (läs; trots min väldigt lilla brinnande låga för bilar och fart) bli lite spännande. Hm.

Godnatt.






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: