Färgglada cupcakes i Emma-tappning..

Vårt besök har kommit och medan de har installerat sig har jag ägnat eftermiddagen/kvällen åt att baka muffins. Fina muffins. Jag är så stolt över mig själv, de blev så fina. Och oj, vad det var roligt. Det kommer jag att göra om. Goda var dom med..

Jag gjorde muffins/cupcakes, grundrecept. Sedan gjorde jag Cream Cheese frosting, men jag spritsade på det så det blev supersnyggt. Delade upp krämen i 3 delar, färgade ena i gult, andra i rosa och tredje i grönt. Superläckert. Och så dekorerade jag dom med diverse strössel. De kanske inte blev så himla superduper fina, men jag tycker dom blev supersöta, och för att vara första gången så är jag mer än nöjd. Fick öva lite och jag ska ju bli bättre och bättre..förhoppningsvis! Bilder ska ni få se men tyvärr dröjer det till imorgon då jag la in dom på stora datorn och nu ligger i sängen med den lilla bärbara, vårt besök ligger ju och sover i vardagrummet där andra datorn är så - ha tålamod.

Bilder på gårdagens inköp kommer med, som utlovat.
Men nu måste jag stänga ner och sova..klockan tre ska vi skjutsa alla till Arlanda.

Puss, skriver mer imorgon..








Kommentarer
Postat av: Johanna

Aww tack du är för söt! :D

2009-09-19 @ 22:57:06
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: