Ljuva söndag..

..jag nuter för fullt av tanken att det är måndag imorgon och jag ändå inte ska till skolan. Jag är ju som bekant ledig på måndagar. Det känns så himla skönt..tisdag längtar jag dock inte alls till då det är den längsta dagen.

Men det behöver jag inte tänka på redan nu, den ångesten får jag ta itu med imorgon. Nu tänkte jag se en film, var nere och hyrde en på ICA ikväll. Johan ska sova, han har redan lagt sig. "En shoppaholics bekännelser" blir det för mig. Åh vad jag ska mysa. Jag känner mig inte allt för trött (sov mellan 18 och 20 ikväll), men inte pigg heller. Sådär riktigt film-gos-hängig. Ska krypa upp i soffan och släcka alla lampor och hoppas att filmen är bra..men först ska jag gå in och pussa på Johan innan han hinner somna om han inte redan gjort det.

Får se om det blir någon kommentar om filmen senare ikväll/inatt, "auktionen" på den där rosa vågen går ju ut strax efter 23 med, så den väntar jag med spänning på..än så länge är mitt bud högst, men man vet ju av erfarenhet på Tradera (ikväll testar jag en annan sida) att det brukar ramla in galet mycket bud precis i sluttampen. Men håll tummarna för mig, jag vill verkligen ha den där vågen!! HAPPY.

Godnatt om jag inte skriver mer ikväll..
Har ni haft en bra helg och vad har ni gjort?





 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi det tycker jag! :D

2009-09-20 @ 22:23:14

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: