JAAAAAA!!

Jackan är min! Min min min.

Pälsjacka - Ellos, 599 kronor. (Min för 360 kronor+frakt och expeditionsavgift, så 470 kr ca blev slutsumman.)



Antingen har dom rotat lite extra på lagret och hittat några jackor till undangömda eller så är det jackor som blivit tillbaka skickade. Hur eller hur så fanns jackan i min storlek i lager nu. Jag är så glad!!

Jag gick, som ni vet, in och skulle klicka hem denna ursnygga jacka från Ellos redan i söndags när vi fortfarande befann oss i Västervik..Johan tyckte jag skulle tänka på det (trots att jag tänkt på det sedan jackan kom in i deras lager för kanske en-två månader sedan, haha) och sa att jag kunde vänta tills vi kom hem. Sagt och gjort. När vi kom hem mitt i natten gick det inte att beställa. Så jag fick vänta till måndag morgon. Gick in och skulle beställa. SLUT! Leverans 25e november. Gaah. PANIK! Panik panik panik..SKIT! Tårarna var nära..(Haha, okej, kanske lite överdrift, men jag kände mig väldigt besviken och ledsen). Grämde mig över att jag inte beställde den när jag satt från början på söndagen. SUCK!

Sedan dess har jag varit inne varje dag och tittat för säkerhets skull, för tänk OM det dykt upp fler jackor, dom kanske bara trodde att de var helt slut..haha..gick in måndag kväll. Ingen. Leverans 25e nov. Övriga storlekar stod det leverans 10 dec på till och med. Faan.

Gick in på tisdagen..nej, ingen. Gick in igår..nej, ingen. Och nu ikväll tänkte jag att jag skulle gå in och kolla, bara för säkerhets skull men så tänkte jag; Äsch, är väl ingen idé egentligen. Men så gick jag in i alla fall..klickade upp jackan. Klickade på minsta storleken. 10 dec. Nästa 10 dec. Nästa 25e nov. Nästa 25e nov. Storleken innan min, i lager - OBS, ett fåtal varor i lager, för att kontrollera tillgänglighet, gå till kassan. Det gav mig liiite hopp. Ytterst lite. Klickade upp min storlek. I LAGER! Fåtal dock, men ändå. La den snabbt i varukorgen, klickade in rabattkoden, till kassan, snabbt som faan. Och klick. I lager..valde express, den är här tidigast tisdag kl 15.00. JAAAAAA. Jag känner mig så glad..nu hoppas jag bara innerligt att jag kan ha den. För storleken större är leverans 25e nov. Och det är två månader kvar. Det är ju NU när det börjar bli kallt man vill ha den. Jag vet inte hur den funkar som riktig vinterjacka. Är nog mer höst..så håll nu alla tummar för att jag kan ha den här, så jag slipper vänta till 25e nov på en storlek större. Puh.

Åh, vad glad jag är..ska väl inte ta ut något i förskott, men det skadar väl aldrig att le och vara glad. :)
Godnatt kära läsare.

Imorgon har vi förprov..servering. Vi ska göra en uppdukning. Se vilken nivå vi ligger på inför riktiga provet nästa fredag. Wish me luck.





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: