Helt slut..

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska bara läsa läxan till imorgon, sedan kommer jag somna illa kvickt. Med rätta..

Lång dag i skolan, kom hem runt åtta ikväll, hem snabbt och slänga in det vi bakat idag i kylskåpet och sedan iväg på bio. Älsklings förslag. Härligt, lite vardagslyx. Vi såg "The ugly truth" och den var kanonbra. Rolig, romantisk..och, ja - bara bra! Och Johan tyckte samma sak..

Och Ida, som svar på din kommentar säger jag;

Joo joo JOO!! Den jackan är min. Trodde jag..den är slut i min storlek och kommer inte förens 25e november i så fall. Och den på Lindex har jag med kollat på, den är inte alls likadan men den duger. Jag ska prova den någon dag när jag har tid. Och försök inte, jag sa till dig i helgen att jag ville ha en "pälsjacka", som Elinas typ, haha, och du sa; Nee, men en väst skulle jag vilja ha! Jag sa; Njae, eller det med kanske, men hellre en jacka. Du sa; Nej, en väst!!

Så, jackan är min, jag var först för en gångs skull!! Så det så. Haha! ;)


Godnatt mina vänner..







Kommentarer
Postat av: K!

ja testa en asfin på HM me skärp i midjan :)

de du :D

2009-09-17 @ 11:32:13

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: