Det blev mörkt..

..la mig i sängen för en kort paus i städandet (tänkte jag). Blundade, bara en kort kort stund (tänkte jag)..pang. Det blev mörkt. Somnade som en stock. Vaknade till, orkar inte. Somnar om.

Älskling väckte mig halv nio..skulle ut och springa med Malin. Somnar om. Vaknar igen när han kommer hem runt tio. Drar mig för att kliva ur sängen men jag måste för att inte kissa på mig. Kissar. Går trött ut i köket..påbörjar min surdeg (ja, vi har fått i uppgift att göra surdeg, det är en femdagars-process nämligen, börjar idag, ska röra om en gång/dag i 3 dagar, på tisdag ska den matas med mer mjöl och vatten och på onsdag - dag 5 ska den tas med till skolan)..den blir inge vidare. Men jag har ju faan ingen aning om hur det ska se ut. Men verkar inte alls rätt. Hm. Får nog ringa min klasskompis och fråga hur hennes blev. Haha!!

Nu hamnade jag här..igen. Fast jag egentligen ska fortsätta städa. Mest småplock, dammsugning, städ av hamsterbur och lite toalett-städ. Det känns jobbigt. Men oj vad skönt det kommer kännas när det blir klart..och fint blir det!! Bilder kommer.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh tack fina Emma, din kommentar satt där den skulle.

Rakt in i hjärtat, nu är jag glad igen.

Du suddade ut den där kommentaren den andra tjejen skrev.

Tack fina!



Krama

2009-09-19 @ 10:53:30
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aww goding!

2009-09-19 @ 11:24:35
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: