Dålig uppdatering..

..jag vet. Och jag har ingen bra ursäkt.

Jag har dock varit sjuk under helgens gång, allt blev värre i lördags kväll..någon form av magsjuka tror jag. Idag är det mycket bättre i alla fall. Skönt. Det kändes helt okej redan igår men hela dagen gick till att slappa och så var vi och handlade en present till pappas sambo som har 50-årsfest på lördag.

Så, denna vecka blir kort i skolan, imorgon är längsta dagen, 8.40-18.00. Puh. Onsdag börjar jag strax efter halv tolv och slutar tjugo i åtta och torsdag börjar jag strax efter halv ett och slutar klockan sex. Fredag är det tänkt att jag ska ta ledigt, jag hoppas att det går igenom, eftersom vi åker då. Till Västervik alltså..

Jag är dock ute lite i sista minuten att meddela skolan, jag har inte haft en tanke på det, jag har bara haft huvudet fullt med tanken att Johan ska få ledigt. Men nu för tiden har ju även jag grejer att sköta, tider att passa. Det känns lite ovant fortfarande..men det ska nog lösa sig, vi har ju bara en lektion på fredagar - servering.

För övrigt har jag en slappardag även idag, karln kommer väl hem från jobbet snart, äta lite och sedan fortsätta rensa upp bland skolböcker och papper tänkte jag. Annars letar jag efter en träningmaskin, ett löpband. Elektriskt/med motor, men alla är ju så himla dyra. Inget jag har råd med i alla fall..försöker kolla Blocket och så men verkar bara finnas sådana utan motor i min prisklass. Håll gärna utkik åt mig ni med. Tipsa mig gärna om ni hittar något..


På återseende.






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: