Bättre kan man inte önska sig.

Åh, vilken underbar helg vi har haft..en av de bästa på länge. Det har varit full rulle hela tiden, precis som alltid, många bollar i luften men ändå mycket vila. Jag kommer berätta mer om helgen imorgon, känner mig ganska sovfärdig just nu..

Först vill jag bara skriva ner ett par väl utvalda ord ur en låttext till min älskade sambo som, om jag inte berättat det förut, är väldens bästa! Jag har svårt att tänka mig att det går att finna en bättre kille än Johan. Faktiskt..

"You are my everything
 You are my dreams come true
 Oh, baby, how I love you
 You are my everything
 Wherever life may take us through
 I don't want to lose you"

Jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling.
Du är det finaste jag vet.






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: