Vad är det för fel?

Är det någon mer än jag som har fel på sin mobiltelefon? Eller rättare sagt Comviq. (DJUP SUCK)

Jag försöker få tag i min kära sambo för att berätta hur det gått hos läkaren, jag kan inte ringa från min mobil, jag kan inte skriva sms till min klasskompis och jag kan inte heller få tag i de som har Comviq via hemtelefonen. Bara telefonsvarare, förutom hos mamma, henne kunde jag nå (trots att hon med har Comviq). Gaaah. Det här gör mig galen.

Vad är det för fel? Det står bara; Ingen nätåtkomst..gjort i snart två timmar.






Kommentarer
Postat av: Hanna med magen

Hehe klart jag håller med! Herregud detär ju bara löjligt!



Hehe Jodå det är bra med oss, har sammmandragningar, och lilla M vänder och sparkar och har sig i magen, redigt ordenligt faktist.

För nu börjar det verkligen att kännas.



Hur är det med dig och Johan då?

2009-11-04 @ 18:32:55
URL: http://hannafors.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: