Underbart!

Jag satt en hel del timmar igår, långt in på natten och en bra bit efter att Johan kommit hem och gått och lagt sig och kämpade med arbetet som ska vara inlämnat senast onsdag. I ämnet näringslära, mineraler..

Jag skrev till händer och ögon blödde (nästan) och lämnade bara en grej kvar att fortsätta med idag. Nämligen innehållsförteckningen. Egentligen var det kanske två grejer för jag skulle ju skriva rent instuderingsfrågorna och bifoga med arbetet med..

Detta var det första jag satte mig ner och gjorde tjugo i tolv när jag klev ur sängen. Och nu är jag äntligen klar. Med allt. Arbetet är komplett och riktigt snyggt om jag får säga det själv..det här bara måste bli bra betyg!!



Önska mig lycka till. På tisdag lämnar jag in det. Så himla skönt att slippa tänka på det nu resten av dagen, imorgon och på måndag..resten av helgen och ledigheten alltså. Dock har jag lite andra arbeten att göra som jag ligger efter med, de handlar om hygien. Men dom är inte alls lika stora som det här, så det känns skönt att ha fått det här gjort i alla fall. Hygienarbetena får jag väl ta tag i senare idag när jag vilat lite från tangenterna så jag får det gjort med.

Puh.
Jag är så stolt över mig själv. Att börja med, och slutföra ett arbete på bara en dag, det är riktigt bra tycker jag. Jag får självklart skyllda mig själv som sköt på det så länge, meningen var ju att det skulle ha gjorts under lovet för att få det gjort, men nu är det äntligen gjort och jag har ett par sköna dagar framför mig.



Ikväll ska vi nog bara vara hemma och ta det lugnt, ta hand om varandra. Imorgon är det en ny dag och då är det dags för tårtbak..bilder på dom kommer givetvis. Både här och på Facebook i min "tårtmapp".

På återseende.







Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: