Smärta och trötthet.

Jag ska faktiskt gå och lägga mig. Jag har, och har haft hela dagen, så jävla ont i magen. Det är en blandning mellan mensvärk och en annan smärta som gör hela magen öm både innuti och utanpå. Jag får det lite då och då under mens, men inte alltid. Jag vet inte vad det beror på men det gör jätte ont. Det känns ungefär som att allt jag har där innanför i magen ska trilla ut genom..ja, ni vet vad. Ursäkta alla nära och kära som läser det här som tänker att jag är lite för frispråkig såhär öppet. Men varför ska man inte vara det? Jag är ju bara mig själv.

Så, sängen blir det nu, är helt slut efter skoldagen med. Men den var kul! Jag ska dock försöka följa med älskling till macken och köpa diverse nödvändigheter sedan när hans alla tv-program är slut. Om jag inte somnat..hm..

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag och utan smärta. 

Jag vill avsluta med att kommentera nyheten om spädbarnet som tros ha kvävts av en katt. Har ni läst om det? Åh, så tragiskt. Jag blir alldeles tårögd och får en klump i hals och mage när jag läser sådant där. Vilken sorg, vilken smärta. Alla tankar till den familjen.

Och angående en annan artikel jag läste om idag på vägen hem. Om en 10-årig flicka (minns tyvärr inte hennes namn) som blev utslängd från bussen för att chauffören ansåg att hennes biljett redan var stämplad. Fast den inte var det. Och ändå, själva principen, OM det nu hade varit så att flickan inte haft en giltig biljett så får man väl ändå ha lite vett och hjärta. Man låter inte en 10-åring gå hem själv i mörkret en fredagskväll (tror jag det var). Vad var det för jäkla pucko? Tänk om något hänt henne? Hur faan hade du mått då (ursäkta mitt språk) din jävel? Suck. 






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: