Så var även denna helg över.

Jag har precis klivit ur ett skönt bad och en dusch efter att ha slutfört 3 skolarbeten jag låg efter med plus ett till som ska lämnas in imorgon, diskat efter gårdagens tårtstök, dammsugit och torkat golven.

Nu ska jag städa Lolas bur och sedan ska vi krypa ner och njuta av en natts sömn. Förhoppningsvis. Älskling är sjuk, så föregående natt var inte rolig alls. Stackars, låg och frös och huttrade och kunde inte sova. Världens huvudvärk har han haft hela dagen med. Hoppas det är något tillfälligt och att jag får hålla mig frisk.

Lång skoldag imorgon..8.40 till 18. Puh. Får gå upp runt halv sju i alla fall. Senast, för att åka hemifrån runt halv åtta. Godnatt kära vänner och bloggläsare.

Hoppas ni haft en bra och skön helg, det har jag. Dock önskar jag att den kunde vara lite längre..





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: