När det vänder..

..är inte de dagarna helt underbara?

Min hals börjar (peppar peppar) bli bättre istället för sämre, det betyder att det nog inte är någon halsfluss. Det i sin tur betyder att jag kan gå till skolan imorgon. Eller ja, åka pendeln..men ni förstår. Haha!

OCH..vet ni?
Pälsjackan jag beställde från Ellos den 17 september är äntligen skickad. Idag. Så den borde komma i slutet av veckan eller i början av nästa. Sjukt spännande. Hoppas jag kan ha den nu när jag ring och mailat och varit arg för att den dröjt så länge! MEN..nu är problemet att jag inte har några pengar kvar nu. Så även om den kommer nu så kan jag inte hämta den förens jag får pengar ändå. Lite typiskt! Men den ligger i alla fall här i Upplands Väsby, några meter från vårt hus, på Claudia Spel och Tobak och väntar på mig. DET KÄNNS JU HÄRLIGT!!


Jag är glad. Jag känner för att måla..jag ritade en filur på en tavla igår som jag nu tänker färglägga. Se om den blir bättre eller sämre. Kanske gör om den helt annars..vad det är får ni inte veta ännu. Det dröjer några dagar till dess.

Spännande va?
Haha!




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: