Mirakelkurer?

Jag har provat mina nya skoinlägg nu och jag känner skillnad redan nu. Jag har gått omkring här hemma med skorna på, med inläggen i, och jag kände skillnad redan första stegen jag tog. Jag kallar inläggen för mirakelkurer!!

Jag hoppas och tror att de kommer att hjälpa mig även efter längre stunder..det gör dock ganska ont igen när jag tar av mig skorna. Men det kanske är normalt? Någon som har erfarenhet av hälsporre och inlägg? Jag vill ha på mig skorna hela tiden för då känns det knappt ingenting. Bara vanligt trötthet i fötterna..självklart lite smärta med men inte alls lika intensiv och då har jag ändå bara haft dom på mig någon timma.

Jag har diskat, dammsugat, plockat undan lite, tvättat mina konditor-kläder och skurat golven. Det måste ha sett ganska roligt ut hur jag gick omkring här hemma i trosor, linne och gympaskor. (HAHAHA) Johan var över hos sin bror och lånade en film men han reagerade inte alls när han kom tillbaka och såg mig stå med halva överkroppen ner i diskbaljan med gympaskor på fötterna..kanske bara var jag som kände mig ganska dum. Men skönt var det!

Håll tummarna för nu att de har samma verkan imorgon under vår 4 timmar långa konditorilektion. Nu har jag tagit två tabletter enligt doktorns order och ska krypa ner jämte min prins och be om en stor värmande  jag-älskar-dig-mest-av-allt-i-hela-världen-puss! Mys. Jag ser faktiskt fram emot skolan imorgon, det känns konstigt att vara hemma därifrån. Även att vi hade lov precis innan så kändes det att jag verkligen egentligen skulle befinna mig i skolan dessa två dagar. Nu när jag provat dessa sköna inlägg känns allt mycket lättare med. Det kommer bli bra det här tror jag!! Jag hoppas det..I gotta stay positive.

Godnatt.







Kommentarer
Postat av: Hanna med magen

Hehe okej va dskönt att höra! läste att du hde hälsborrre min mamma hade det när vi var nere i västervik :/ tpuh ...



Hehe Jajamen namn har vi kommit på för längesedan!

Malwa lr Melwin :)

Kön vet vi ju inte då den låg med benen i kors :D.

Så blir allt en överaskning :)

2009-11-05 @ 09:05:56
URL: http://hannafors.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: