Äntligen!!

Nu jäklar.
Nu åkte han ut..det är klart att det aldrig är roligt när någon åker ut, jag förstår att dom fattat tycke för varandra och Rabih verkar vara en härlig kille. Ganska söt med. MEN..han är faktiskt inte allt för bra på att sjunga. Jag förstår ärligt  talat inte vad han gjorde där från början. Men det är ju vad jag tycker!

Mariette var i alla fall mycket bättre ikväll och förtjänade att vara kvar.

Nu ska jag stänga av tvn och stänga ner bloggen och istället klicka upp Word på skärmen. För nu återstår bara renskrivning av arbetet jag suttit med mestadels av kvällen. Och att få ihop det till ett snyggt arbete. Resultatet kommer senare.

Vad gör ni denna fredagskväll?
Jag pluggar som sagt och Johan är på jobbfest, hoppas han har roligare än mig min prins!




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: